nilimall

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

سبدی از باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک
هوای سلامتی‌تان را داشته باشید!

کدام خرید محصولات لاغری بدون عوارض است؟

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ

خرید محصولات لاغری

 

این روزها افراد بسیاری به دنبال خرید محصولات لاغری در بازار هستند. دسترسی به این محصولات آسان است. به ‌راحتی با ارسال یک پیامک ناقابل می‌توانید فلان قرصی را که در شبکه‌های ماهواره‌ای برای لاغری تبلیغ می‌شود دم در منزل‌تان تحویل بگیرید. اهل شبکه‌های بیگانه هم که نباشید، تنها با جست‌وجوی کلیدواژه «خرید محصولات لاغری» در گوگل می‌توانید به فهرست بلندبالایی از فروشندگان محصولات لاغری دسترسی پیدا کنید. دلیل این‌همه تنوع در بازار فرآورده‌های کاهش وزن چیزی نیست جز وفور آدم‌هایی که برای حل مشکل اضافه‌وزن دنبال راحت‌ترین چاره می‌گردند و اتفاقا حاضرند پول خوبی برای لاغرشدن معجزه‌طوری خرج کنند.

اما آیا قرص های شیمیایی لاغری برای این امر مفید هستند؟ و یا پس از مصرف آنها چه عوارضی برای انسان ایجاد می شود؟

در این متن سعی کردیم به معرفی محصولات لاغری، بدون عوارض برای شما بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید:

نان خشک غنی شده فلاوینا

نان خشک غنی شده  از مواد معدنی و ویتامین‌ها بوده و با دارا بودن میزان بالای فیبر توانایی تنظیم کلسترول خون را دارند که از این طریق از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری کرده و خطر بروز سکته را کاهش می‌دهد. این نان با عبور از دستگاه گوارش کمک بسزایی به هضم غذا کرده و ترکیبات اکسیدانی، سمی و سرطان‌زا باقی مانده در دستگاه گوارش را از بدن دفع می‌کند.

نان‌های دارای ارزش تغذیه‌ای بالا به نسبت نان‌های معمول رنگ تیره‌تری دارند. نان حاوی آرد هسته خرمای فلاوینا، با دارا بودن مواد مغذی فراوان رنگی تیره و عطر و طعمی ملایم و دل‌نشین دارد. این نان برای مصرف به‌عنوان نان صبحانه، عصرانه و یک وعده مناسب سیر کننده ولی سبک به عنوان شام از گزینه‌های مناسب به‌شمار می‌رود. همچنین 70% هسته خرما فیبر است که میتواند برای بیماری های گوارشی مفید و موثر و باعث لاغری فرد گردد. علاوه بر این ها روی، آهن و … در هسته خرما به وفور یافت میشود و همچنین از نظر ویتامین های E ,A و خانواده B نیز غنی است که در فرآیند لاغری به شما کمک می کند.

شیرینی بدون قند و تخم مرغ فلاوینا

حاوی پودر سنجد کامل، پودر نخود، جو، یولاف و پودر هسته خرما است. در این محصول از حداقل میزان روغن استفاده شده و فاقد قند است. شیرین کننده این محصول طبیعی و حاوی استویا است. این محصول برای افراد مبتلا به دیابت و افراد دارای اضافه وزن که تمایل به مصرف شیرینی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. شیرینی فلاوینا فاقد رنگ مصنوعی است و حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی هسته خرما و سنجد است.

 

خرید محصولات لاغری

 

پودر هسته خرما فلاوینا

هسته خرما دارای ترکیباتی است که از نظر شیمیایی از اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع، روی، کادمیم، کلسیم و پتاسیم تشکیل شده است. اسیدهای چرب اشباع شامل اسیدهای استئاریک و پالمیتیک و غیر اشباع شامل اسیدهای لینولییک و اولئیک می باشند که می توانند باعث مهار عملکرد آنزیم 5-آلفا- ردوکتاز شوند.

این محصول مشابه سبوس گندم در فرمولاسیون نان و بیسکوئیت قابل استفاده است و باعث تنظیم قند و چربی خون شده و درمان دیابت، زخم های بدن، درد چشم، آرامش اعصاب، درد معده، پیری زودرس، کم خونی و ضعف قوای جنسی، درد مفاصل و کنترل وزن میگردد.

این محصول با دارا بودن بیش از ٧٠ % فیبر خوراکی می تواند قبل از غذا برای کاهش اشتها با ماست یا سوپ میل شود یا در پخت غذاهایی مثل کتلت یا آش برای بهبود بافت و طعم و استفاده از خواص غذایی آن مورد استفاده قرار گیرد.

دمنوش هسته خرما فلاوینا

این دمنوش سنتی که تحت عنوان قهوه هسته خرما یا قهوه خرما نیز شناخته میشود، از هسته خرما بو داده به عنوان یک میوه بهشتی با خواص درمانی بیشمار تهیه شده و دارای سابقه طولانی در طب سنتی ایران است، به طوریکه ابوعلی سینا نوشیدن منظم قهوه خرما را باعث تنظیم قند و چربی خون، کاهش ریزش مو، آرامش اعصاب، کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن دانسته است.

این قهوه سرشار از انواع ویتامین ها مانند :  A- B- C- D- E- K- B1- B2- B5- B6- B9- B12 و دیگر ویتامین ها و مواد معدنی همچون : آهن، کلسیم، منیزیم، روی، پتاسیم، فسفر، منگنز و همچنین فیبر و اسید های چرب مفید، پروتئین و کالری می باشد.

نان حاوی آنتی اکسیدان طبیعی چغندر فلاوینا

نان حاوی آنتی اکسیدان طبیعی چغندر ، سرشار از اسید فولیک است و دارای مقادیر قابل توجهی سلنیوم و منگنز بوده، این نان از نظر ویتامین‌های خانواده B نیز غنی است. همچنین مصرف این نوع نان موجب بهبود برخی اختلالات گوارشی نظیر یبوست می‌شود و ضد سرطان دستگاه گوارش نیز می‌باشد. این نان از چغندر با کیفیت بالا تهیه شده و موجب افزایش توان بدنی نیز می‌شود.

بدن یک فرد رژیم گیرنده کاهش وزن، مجبور است چربیها را بسوزاند. برای سالم ماندن، در حالی که بدنتان چربی را در یک میزان شتاب دهنده می سوزاند باید آنتی اکسیدان های اضافی را به رژیم خود اضافه کنید. پس مصرف این نان در کنار خرید محصولات لاغری بسیار مفید است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی