nilimall

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

سبدی از باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک
هوای سلامتی‌تان را داشته باشید!

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

شاید بتوان گفت که آب بزرگ ترین نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است!ماده ای که هم پاک است و هم پاک کننده. اما منابع قابل مصرف آب محدود است و پیش بینی دانشمندان این است که بشر به زودی با بحران کمبود آب مواجه میشود.پس خوب است که در مصرف این منبع محدود صرفه جویی کنیم.

آب برای بدن مزایای زیادی دارد که ما از آن غافل هستیم!سرانه ی مصرف خوراکی آب در ایران پایین است.به طور کل هر انسان بالغ روزانه باید 8 لیوان آب مصرف کند که برای ما ایرانیان پایین تر از این عدد میباشد.در ادامه ی این مطلب ما به خواص مفید آب برای بدن میپردازیم.

برای خواندن کامل این مقاله به سایت نیلیمال مراجعه کنید.

فواید آب

آب انرژی را بالا میبرد

آب احساس خستگی در بدن را کاهش میدهد.آب کمک میکند که سیستم انتقال خون در بدن شما بهتر کار کند.همچنین آب در انتقال مواد غذایی و اکسیژن به سلول ها کمک میکند.

آب بخورید تا خوش اندام بمانید!

بله مصرف به اندازه ی آب باعث میشود که شما خوش اندام شوید و خوش اندام بمانید!این مایع حیرت انگیز سوخت وساز را در بدن شما بالا میبرد.هم چنین احساس گرسنگی را در شما کاهش میدهد. پس قبل از خوردن غذا یک لیوان آب میل کنید.

مفید برای پوست شما

اگر به اندازه آب مصرف کنید،پوست بهتری نیز پیدا میکنید.ماده ی اصلی کرم های زیبایی نیز آب میباشد!نوشیدن آب آلودگی های پوستی شمارا کاهش میدهد و هم چنین کمک میکند که سلول های پوست کارایی بهتری داشته باشند.

آب و کاهش استرس

آب استرس شمارا نیز کاهش میدهد.بیشتر بدن انسان از آب تشکیل شده است.پس هروقت نیاز به آب داشتید حتما آن را مصرف کنید و خوردن آب را پشت گوش نیندازید!هم چنین بیشتر بافت های مغز را آب تشکیل داده است.پس مصرف آب را در اولویت رژیم غذاییتان قرار دهید!

اگر مایل به خرید محصولات باکیفیت ارگانیک هستید به سایت نیلیمال مراجعه کنید:)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۴۱
modir mohtava

روغن هسته انگور اساساً برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است و همچنین خواص درمانی دارد.

مقاله ی کامل را میتوانید در سایت نیلیمال بخوانید.

خواص این روغن چیست؟

درمان و کنترل دیابت با مصرف روغن هسته انگور

مصرف روزانه شربت هسته انگورکه دارای اسید لینولئیک است به کاهش دیابت کمک می کند. اگر شربت آن را دوست ندارید می توانید از قرص آن استفاده کنید.

 تعادل سازی رنگ پوست

روغن هسته انگور ملایم است و هنگام استفاده روی پوست اصلا احساس سنگینی ندارد. پوست را مرطوب می کند و مانند یک تونر عمل می کند. همچنین روغن هسته انگور دشمن آکنه است!

آنتی بیوتیک طبیعی

روغن هسته انگور دارای عناصر ضد میکروبی قوی است و می‌تواند برای آسیب زخم و کبودی مناسب باشد و علائم زخم را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

جلوگیری از ریزش مو

روغن هسته انگور دارای آنتی اکسیدان و ویتامین است و به همین دلیل از ریزش مو جلوگیری میکند. این روغن باعث افزایش رطوبت ریشه مو ومتوقف شدن طاسی میشود.

کنترل و حتی درمان سرطان

پوست انگور و اجزای هسته ی آن شامل امکانات عالی در توقف کردن سرطان هاست.خوردن یک قرص هسته انگور ۲ تا ۳ بار در روز می تواند خطر ابتلا به بیماری سرطان را کاهش دهد و عوارض ناشی از شیمی درمانی را بهبود بخشد.

با این روغن جوان بمانید!

روغن هسته انگور با داشتن چند عنصر خاص می‌تواند لایه های پوست را سفت کند و در نتیجه پوست جوان تر می ماند.

خرید روغن های ارگانیک

مقاله ی کامل این روغن و در صورت نیاز خرید این روغن را میتوانید از سایت نیلیمال دنبال کنید:)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۰ ، ۱۶:۱۱
modir mohtava

 

همه ی ما تاکنون نام قهوه را شنیده ایم. با اینکه قهوه در بین ایرانیان زیاد مرسوم نیست و بیشتر ایرانیان چایی را به عنوانی نوشیدنی خود انتخاب کرده و می شناسند، اما قهوه در جهان محبوبیت بیشتری دارد.حال ما باید انتخاب کنیم که قهوه بخوریم یا نخوریم.مقاله ی کامل این متن به ما در تصمیم گیری کمک میکند!برای خواندن آن اینجا کلیک کنید.

انواع قهوه

قدیمی ترین نوع قهوه که هنوز هم مرغوب ترین نوع آن است، از بوته ای به نام عربیکا به دست می آید. ۷۵ درصد از کل قهوه‌ای که در جهان کشت می‌شود عربیکااست. قدیمی ترین گونه قهوه عربیکا جاوه است که امروزه نامی شناخته شده می باشد .گونه دیگری از قهوه روبوستا نام دارد. میزان کافئین روبوستا دو برابر عربی کا است. روبوستا حدود ۲۵ درصد از کشت قهوه جهان را تشکیل میدهد.گونه معروف و مرغوب این بوته نیز اسپرسو میباشد.

خرید قهوه خرما

خوشمزه های دیگری از قهوه

قهوه خود نوشیدنی ای خوشمزه است و ترکیب آن با یکسری از مواد نیز بسیار دلچسب است! اگر تاکنون منوی کافه ها را دیده باشید بیشتراین نوشیدنی ها در آن دیده می‌شود. این نوشیدنیها عبارتند از:
شیر قهوه ،کافی میکس ،کافه لاته، کاپوچینو ،کافه ماکیاتو، قهوه دال گوناو...

فواید قهوه چیست؟

  • به دلیل خاصیت نشاط‌بخشی قهوه، ضد افسردگی است.
  • نوشیدن یک فنجان قهوه در بسیاری از مواقع سردرد را برطرف می‌کند.
  • پژوهش‌های ۹ ساله دانشمندان ژاپنی نشان می‌دهد مصرف منظم قهوه به دلیل دارا بودن اسید کلروژونیک، خطر ابتلاء به سرطان کبد را تا ۴۹ درصد و مصرف نامنظم قهوه می‌تواند خطر ابتلاء به سرطان کبد را تا ۲۹ درصد کاهش دهد.

مضرات قهوه چیست؟

  • مصرف قهوه برای افرادی که نارسایی کلیه دارند، به دلیل وجود درصد بالایی از پتاسیم، توصیه نمی‌شود و آن‌ها می‌بایست،ختما تحت نظر پزشک قهوه مصرف کنند.
  • سنگ کلیه: خوردن قهوه به صورت بسیار باعث دفع کلسیم از بدن و در نتیجه رسوب کردن آن در کلیه‌ها و ایجاد سنگ کلیه می‌شود. بنابراین افراط در آن می‌تواند برای کلیه‌ها مضر و سنگ‌ساز باشد! گرچه مبتلایان به سنگ کلیه باید خوردن قهوه را به کمتر از دو فنجان در روز کاهش دهند.

برای دانستن تمام مضرات و فواید قهوه و خرید محصولات ارگانیک نیلیمال اینجا کلیک کنید:)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۲۷
modir mohtava

 

چند سالی است که خواص شگفت انگیز آلوئه ورا برای پوست بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.اما آیا استفاده از این گیاه برای همگان خوب است؟

آیا فقط برای پوست مفید است؟در ادامه به این مطلب میپردازیم:)

برای دانستن مطالب بیشتر به سایت نیلیمال مراجعه نمایید.

آلوئه ورا چیست؟

آلوئه ورا گیاهی است از راسته ی مارچوبه سانان. از گذشته این گیاه به عنوان داروی گیاهی و مصارف زینتی استفاده شده است.آلوئه ورا در بسیاری از محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی استفاده میشده.  مانند نوشیدنی‌ها، لوسیون‌های پوست، پمادها و کرم‌ها. از ژل آلوئه‌ورا نیز برای سوختگی‌های سطحی پوست استفاده می‌شود.

اما حواستان باشد این گیاه خوراکی نیست و ممکن است خطرناکه باشد! اما هنوز اثبات نشده است.

آلوئه ورا در چه هوایی رشد میکند؟

این گیاه مناسب آب‌وهوای گرمسیری و نیمه‌گرمسیری و خشک و نیمه‌خشک است.آلوئه ورا در آفریقا، کارائیب، ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپا و شرق آسیا کشت میشودو امروزه در بسیاری از مناطق گرم و خشک در سراسر دنیا پراکندگی دارد.

آلوئه ورا مقاومت کمی در برابر سرما دارد و نمیتواند دوام بیاورد اما اگر در منطقه ی خشکی زندگی میکنید میتوانید این گیاه را به راحتی کشت دهید.

این گیاه در برابر بی آبی بسیار مقاوم است.

خرید روغن های ارگانیک

مصارف این گیاه چیست؟؟

از آلوئه ورا به صورت ژل و لاتکس استفاده میشود.

ژل این گیاه برای درمان ضخم،شفافیت پوست،از بین رفتن جای جوش،ترک های پوستی و رفع خشکی های پوستی استفاده میشود. از این ژل در مصارف خوراکی نظیر تهیه ماست ودسر نیز استفاده میشود.

لاتکس این گیاه نیز به تنهایی یا به همراه ترکیبات و افزودنی‌های دیگر برای تولید داروهای ملین برای یبوست به‌کار میرود

 

اگر آلوئه ورا مصرف میکنید این نکات را فراموش نکنید!

گاهی مصرف خوراکی آلوئه وراهای رنگ زدایی نشده باعث ایجاد مسمومیت و حال تهوع واسهال میشود.لذا توصیه میشود این گیاه را از جای بهداشتی تهیه کنید.هم چنین ممکن است مصرف این گیاه با داروهایی نظیر داروهای ضد لخته شدن خون، داروهای دیابت، داروهای بیماری‌های قلبی عروقی تداخل داشته باشد.

خواندن مطالب بهتر و مفید تر برای سلامتی در سایت نیلیمال:)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۱۳
modir mohtava