nilimall

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

سبدی از باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک
هوای سلامتی‌تان را داشته باشید!

آب خوردن چه فوایدی دارد؟

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۴۱ ب.ظ

شاید بتوان گفت که آب بزرگ ترین نعمتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است!ماده ای که هم پاک است و هم پاک کننده. اما منابع قابل مصرف آب محدود است و پیش بینی دانشمندان این است که بشر به زودی با بحران کمبود آب مواجه میشود.پس خوب است که در مصرف این منبع محدود صرفه جویی کنیم.

آب برای بدن مزایای زیادی دارد که ما از آن غافل هستیم!سرانه ی مصرف خوراکی آب در ایران پایین است.به طور کل هر انسان بالغ روزانه باید 8 لیوان آب مصرف کند که برای ما ایرانیان پایین تر از این عدد میباشد.در ادامه ی این مطلب ما به خواص مفید آب برای بدن میپردازیم.

برای خواندن کامل این مقاله به سایت نیلیمال مراجعه کنید.

فواید آب

آب انرژی را بالا میبرد

آب احساس خستگی در بدن را کاهش میدهد.آب کمک میکند که سیستم انتقال خون در بدن شما بهتر کار کند.همچنین آب در انتقال مواد غذایی و اکسیژن به سلول ها کمک میکند.

آب بخورید تا خوش اندام بمانید!

بله مصرف به اندازه ی آب باعث میشود که شما خوش اندام شوید و خوش اندام بمانید!این مایع حیرت انگیز سوخت وساز را در بدن شما بالا میبرد.هم چنین احساس گرسنگی را در شما کاهش میدهد. پس قبل از خوردن غذا یک لیوان آب میل کنید.

مفید برای پوست شما

اگر به اندازه آب مصرف کنید،پوست بهتری نیز پیدا میکنید.ماده ی اصلی کرم های زیبایی نیز آب میباشد!نوشیدن آب آلودگی های پوستی شمارا کاهش میدهد و هم چنین کمک میکند که سلول های پوست کارایی بهتری داشته باشند.

آب و کاهش استرس

آب استرس شمارا نیز کاهش میدهد.بیشتر بدن انسان از آب تشکیل شده است.پس هروقت نیاز به آب داشتید حتما آن را مصرف کنید و خوردن آب را پشت گوش نیندازید!هم چنین بیشتر بافت های مغز را آب تشکیل داده است.پس مصرف آب را در اولویت رژیم غذاییتان قرار دهید!

اگر مایل به خرید محصولات باکیفیت ارگانیک هستید به سایت نیلیمال مراجعه کنید:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۹
modir mohtava

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی