nilimall

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

سبدی از باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک
هوای سلامتی‌تان را داشته باشید!

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید محصولات ضد دیابت

 

امروزه آمار ابتلا به بیماری دیابت بسیار در حال افزایش است. در این شرایط افراد بسیاری به دنبال خرید محصولات ضد دیابت هستند. دیابت به شرایطی گفته می شود که مقدار گلوکز (قند) خون بسیار بالاست، چرا که بدن قادر به استفاده مناسب از آن نیست. هورمونی به نام انسولین کمک می کند تا گلوکز وارد سلول ها شود. در دیابت، پانکراس قادر به ساختن مقدار کافی این هورمون نیست یا انسولینی که ساخته شده درست کار نمی کند یا هر دو  هم زمان اتفاق می افتد.

اهمیت کنترل خوب قند خون

کنترل خوب دیابت (هموگلوبین A1C بین 5/6 تا 5/7 درصد بدون افت قند خون های مکرر) خطر عوراض دیابت را که می تواند چشم، کلیه، قلب، پاها و اندام های دیگر را درگیر کند، کاهش می دهد. کنترل خوب قند خون برای کاهش این خطرات در آینده حائز اهمیت می باشد. در کوتاه مدت هم کنترل خوب قند خون، انرژی بیشتر، خواب آرام تر، عملکرد جسمی و ذهنی بهتر، عواطف و احساسات با ثبات تر و پوست و موی سالمتری به ارمغان خواهد آورد.

چگونه غذاها سطح قند خون را تحت تأثیر قرار می دهند؟

کربوهیدرات ها در بدن می شکنند تا گلوکز تولید کنند. گلوکز سوخت سلول های بدن است. کربوهیدرات های نشاسته ای شامل نان، برنج، سیب زمینی و ماکارونی هستند. کربوهیدرات های قندی شامل بیسکوت، شیرینی، شکلات، مربا و نوشیدنی های شیرین می باشند. میوه و شیر نیز حاوی قند طبیعی می باشند. تمام کربوهیدرات ها قند خون را بالا می برند. شما می توانید مصرف کربوهیدرات ها را در طول روز پخش کنید تا قند خون ثابت تری داشته باشید. همچنین با کاهش مقدار کربوهیدرات به طور کلی در رژیم غذایی می توانید به قند خون خود کمک کنید. اما در این باره حتما باید با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

  1. مصرف نان های مقوی

یکی از مواد غذایی که هر روز مصرف می شود نان است. اما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۱
modir mohtava

خرید محصولات لاغری

 

این روزها افراد بسیاری به دنبال خرید محصولات لاغری در بازار هستند. دسترسی به این محصولات آسان است. به ‌راحتی با ارسال یک پیامک ناقابل می‌توانید فلان قرصی را که در شبکه‌های ماهواره‌ای برای لاغری تبلیغ می‌شود دم در منزل‌تان تحویل بگیرید. اهل شبکه‌های بیگانه هم که نباشید، تنها با جست‌وجوی کلیدواژه «خرید محصولات لاغری» در گوگل می‌توانید به فهرست بلندبالایی از فروشندگان محصولات لاغری دسترسی پیدا کنید. دلیل این‌همه تنوع در بازار فرآورده‌های کاهش وزن چیزی نیست جز وفور آدم‌هایی که برای حل مشکل اضافه‌وزن دنبال راحت‌ترین چاره می‌گردند و اتفاقا حاضرند پول خوبی برای لاغرشدن معجزه‌طوری خرج کنند.

اما آیا قرص های شیمیایی لاغری برای این امر مفید هستند؟ و یا پس از مصرف آنها چه عوارضی برای انسان ایجاد می شود؟

در این متن سعی کردیم به معرفی محصولات لاغری، بدون عوارض برای شما بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۴۸
modir mohtava

درمان قطعی قند خون

 

در این مقاله قصد داریم با موضوع درمان قطعی قند خون یا دیابت نوع دو، به بحث و گفت و گو بپردازیم.

این بیماری که به آن دیابت بزرگسالی و یا دیابت غیر وابسته به انسولین گویند، غالبا چاقی نیز در مبتلا شدن به این بیماری بسیار موثر بوده، و یکی از مهم ترین روش های درمان آن، لاغر شدن می باشد.

محققان معتقدند که بیماری دیابت نوع دو را می توان با کاهش دادن کالری مصرفی، ورزش و در نتیجه کنترل وزن؛ می توان در یک دوره ی سه ماهه کاملا درمان نمود.

چه عواملی باعث مبتلا شدن به بیماری دیابت نوع دو می گردد و علائم آن چیست ؟

عموما کسانی که دچار اختلال گلوکز ناشتا و یا اختلال نداشتن تحمل گلوکز در آن ها توسط پزشک، تشخیص داده شده است،  و یا اختلالاتی که بدن آن ها،  در استفاده از گلوکز ناتوان می باشد؛  خطر بسیار بالایی در مبتلا شدن به بیماری دیابت نوع دو دارند.

هم چنین فاکتور های گوناگونی نیز باعث مبتلا شدن به این بیماری می گردند؛ عواملی نظیر:  داشتن اضافه وزن نداشتن تحرک و یا فعالیت بدنی پایین و …

غالبا افرادی که به بیماری دیابت نوع دو  مبتلا شده اند  علائمی را تجربه می نمایند ؛ نظیر:

  • داشتن عطش و احساس تشنگی بسیار زیاد و در پی آن پرنوشی
  • ادرار زیاد
  • تار شدن دید
  • زودرنج شدن
  • کزکز شدن یا احساس سوزش و بی حسی در دست و پاها
  • مکرارا در لثه ،  پوست و مثانه دچار عونت شدن
  • عدم بهبودی زخم ها
  • بسیار خسته بودن بدون داشتن دلیل قابل توجیه
  • در بعضی موارد نیز بدون هیچ گونه علامتی می باشد.
  • گاهی اوقات فرد مدت هاست که به بیماری دیابت نوع دو مبتلا شده است و از آن جایی که بدون هیچ گونه علائمی اتفاق افتاده، فرد از بیماری خود اطلاعی ندارد.
درمان قطعی قند خون
 

درمان قطعی قند خون چیست ؟

در حال حاضر برای درمان این بیماری درمان قطعی، شناخته نشده است. البته قابل ذکر می باشد که اگر بیمار در مراحل ابتدایی این بیماری قرار داشته باشد؛ به سادگی با کنترل نمودن قند می توان بیماری را کنترل نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۸
modir mohtava

قند خون

چگونه قند خون را در بیمار دیابتی پایین نگه داریم؟

بیمار دیابتی مواظب اندازه وعده های غذایی باشید

یکی از دغدغه‌های رایج پس از تشخیص ابتلا به دیابت، انتخاب نوع رژیم غذایی سالم و مناسب برای بیمار دیابتی است. خوردن وعده غذایی زیاد، قند خون را بالا می برد. زیاد خوردن باعث آسیب بیشتر به بیمار دیابتی می شود. یک راه آسان برای پایین آوردن سطح قند خون در بیمار دیابتی، خوردن میزان غذای کوچک تر است. نگران نباشید؛ ما قصد نداریم از شما خواهش کنیم که از گرسنگی بمیرید!. در حقیقت، وقتی دانه ها، پروتئین ها و چربی ها را انتخاب می کنید. آنها را کنترل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۲۴
modir mohtava