nilimall

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

فروش باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک

سبدی از باکیفیت‌ترین محصولات ارگانیک
هوای سلامتی‌تان را داشته باشید!

خرید محصولات ضد دیابت

 

امروزه آمار ابتلا به بیماری دیابت بسیار در حال افزایش است. در این شرایط افراد بسیاری به دنبال خرید محصولات ضد دیابت هستند. دیابت به شرایطی گفته می شود که مقدار گلوکز (قند) خون بسیار بالاست، چرا که بدن قادر به استفاده مناسب از آن نیست. هورمونی به نام انسولین کمک می کند تا گلوکز وارد سلول ها شود. در دیابت، پانکراس قادر به ساختن مقدار کافی این هورمون نیست یا انسولینی که ساخته شده درست کار نمی کند یا هر دو  هم زمان اتفاق می افتد.

اهمیت کنترل خوب قند خون

کنترل خوب دیابت (هموگلوبین A1C بین 5/6 تا 5/7 درصد بدون افت قند خون های مکرر) خطر عوراض دیابت را که می تواند چشم، کلیه، قلب، پاها و اندام های دیگر را درگیر کند، کاهش می دهد. کنترل خوب قند خون برای کاهش این خطرات در آینده حائز اهمیت می باشد. در کوتاه مدت هم کنترل خوب قند خون، انرژی بیشتر، خواب آرام تر، عملکرد جسمی و ذهنی بهتر، عواطف و احساسات با ثبات تر و پوست و موی سالمتری به ارمغان خواهد آورد.

چگونه غذاها سطح قند خون را تحت تأثیر قرار می دهند؟

کربوهیدرات ها در بدن می شکنند تا گلوکز تولید کنند. گلوکز سوخت سلول های بدن است. کربوهیدرات های نشاسته ای شامل نان، برنج، سیب زمینی و ماکارونی هستند. کربوهیدرات های قندی شامل بیسکوت، شیرینی، شکلات، مربا و نوشیدنی های شیرین می باشند. میوه و شیر نیز حاوی قند طبیعی می باشند. تمام کربوهیدرات ها قند خون را بالا می برند. شما می توانید مصرف کربوهیدرات ها را در طول روز پخش کنید تا قند خون ثابت تری داشته باشید. همچنین با کاهش مقدار کربوهیدرات به طور کلی در رژیم غذایی می توانید به قند خون خود کمک کنید. اما در این باره حتما باید با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

  1. مصرف نان های مقوی

یکی از مواد غذایی که هر روز مصرف می شود نان است. اما مصرف نان سفید باعث افزایش میزان قند خون و در نتیجه پیشرفت بیماری دیابت می گردد. یکی از محصولات ضد دیابت برای جایگزینی نان خشک غنی شده فلاوینا است که دارای ارزش تغذیه‌ای بالا به نسبت نان‌های معمول رنگ تیره‌تری دارند. نان حاوی آرد هسته خرمای فلاوینا، با دارا بودن مواد مغذی فراوان رنگی تیره و عطر و طعمی ملایم و دل‌نشین دارد.

آنتی اکسیدان هایی که داخل هسته خرما هستند مثل فلاونوئید ها و تانن ها از جذب بیش از حد قند در روده ی کوچک جلوگیری میکنند. علاوه بر آن باعث میشوند که قند خون وارد سلول های ماهیچه ای بشود و مصرف شود بنابراین منجر به تنظیم قند خون میشود. مصرف مداومِ محصولات هسته خرما بعد از مدتی (چند ماه) باعث درمان دیابت میشود. لازم به ذکر است این محصول برای افرادی با سطح قند خون معمولی و یا حتی پایین مناسب بوده و با مصرف آن میتوانند از سایر فواید هسته خرما مثل بهبود سیستم ایمنی بدن بهره ببرند.

2. مصرف کمتر مواد قندی

از دیگر مواردی که باعث پیشرفت بیماری دیابت می گردد، مصرف مواد قندی است. اما امروز محصولات شیرین بدون قند در بازار موجود می باشد، مانند شیرینی بدون قند و تخم مرغ فلاوینا.

این شیرینی حاوی پودر سنجد کامل، پودر نخود، جو، یولاف و پودر هسته خرما است. در این محصول از حداقل میزان روغن استفاده شده و فاقد قند است. شیرین کننده این محصول طبیعی و حاوی استویا است. این محصول برای افراد مبتلا به دیابت و افراد دارای اضافه وزن که تمایل به مصرف شیرینی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. شیرینی فلاوینا فاقد رنگ مصنوعی است و حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی هسته خرما و سنجد است.

 

خرید محصولات ضد دیابت

خرید محصولات ضد دیابت

 

3.محصولات کاهنده قند خون

در بازار محصولاتی تولید و به فروش می رسد که علاوه بر نداشتن قند باعث کاهش قند خون فرد بیمار دیابتی نیز می گردد، مانند پودر هسته خرما و دمنوش هسته خرما فلاوینا.

هسته خرما دارای ترکیباتی است که از نظر شیمیایی از اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع، روی، کادمیم، کلسیم و پتاسیم تشکیل شده است. اسیدهای چرب اشباع شامل اسیدهای استئاریک و پالمیتیک و غیر اشباع شامل اسیدهای لینولییک و اولئیک می باشند که می توانند باعث مهار عملکرد آنزیم 5-آلفا- ردوکتاز شوند.

این محصول مشابه سبوس گندم در فرمولاسیون نان و بیسکوئیت قابل استفاده است و باعث تنظیم قند و چربی خون شده و درمان دیابت، زخم های بدن، درد چشم، آرامش اعصاب، درد معده، پیری زودرس، کم خونی و ضعف قوای جنسی، درد مفاصل و کنترل وزن میگردد.

این محصول با دارا بودن بیش از ٧٠ % فیبر خوراکی می تواند قبل از غذا برای کاهش اشتها با ماست یا سوپ میل شود یا در پخت غذاهایی مثل کتلت یا آش برای بهبود بافت و طعم و استفاده از خواص غذایی آن مورد استفاده قرار گیرد.

از هسته خرما بو داده به عنوان یک میوه بهشتی با خواص درمانی بیشمار تهیه شده و دارای سابقه طولانی در طب سنتی ایران است، به طوریکه ابوعلی سینا نوشیدن منظم قهوه خرما را باعث تنظیم قند و چربی خون، کاهش ریزش مو، آرامش اعصاب، کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن دانسته است.

پس در هنگام خرید محصولات ضد دیابت لازم است به فواید آنها برای بدن و نداشتن ضرر همانند داروهای شیمیایی دقت نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی